جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم همتی شیروان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مکتب الزهراء(س) خواهران شیروان از تألیف کتاب «حقوق معنوی فقه اسلامی» توسط یکی از طلبه‌های خواهر این مدرسه خبر داد.

شهناز همتی در گفتگو با خبرنگار با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  خراسان شمالی اظهار داشت: کتاب «حقوق معنوی  فقه اسلامی»  توسط یکی از طلاب خواهر  مدرسه علمیه مکتب الزهراء(س) خواهران شیروان تألیف شده است.

وی با اشاره به دیگر موفقیت‌های طلبه‌های خواهر این مدرسه افزود: سال گذشته اولین معدل ممتاز حوزه علمیه خراسان بزرگ را یکی از خواهران طلبه شیروانی با معدل 19.58 به خود اختصاص داد.

همتی همچنین تهیه افزون بر 500 مقاله توسط طلاب این مدرسه علمیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: تاکنون 120 پایان‌نامه توسط بانوان حوزوی این مرکز ارائه شده است.

مدیر مدرسه علمیه مکتب الزهراء خواهران شیروان تصریح کرد: در هر حال حاضر 172 نفر از طلاب این مدرسه علمیه عضو پایگاه  مقاومت بسیج  خواهران هستند.

وی با بیان اینکه 28 نفر از طلاب این مدرسه کار برگزاری اقامه نماز جماعت در ادارات و مدارس شهرستان شیروان را بر عهده دارند، گفت: 11 نفر از این طلاب نیز مشاوره در مدارس و 20 خواهر مبلّغه هم در سطح شهر شیروان به فعالیت‌های تبلیغی و دینی می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه مکتب الزهراء خواهران شیروان با اشاره به تجهیزات کتابخانه‌ای این مرکز اظهار داشت: 12 هزار جلد کتاب با هشت هزار عنوان کتاب در کتابخانه عمومی این مدرسه علمیه وجود دارد .

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 52 نفر از بانوان شیروانی در پنج پایه تحصیلی  مشغول علوم حوزوی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha