جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه قزوین با مدیر مرکز خدمات استان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، مرکز خدمات حوزه‌ را پشتیبان ماموریت های روحانیت خواند و گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بر خدمت رسانی به طلاب و روحانیون تاکید ویژه ای دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، عصر امروز در دیدار با مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی مدیر و کارکنان مرکز خدمات قزوین، اظهار داشت: باید ازتوجه ویژه مقام معظم رهبری و کلیه مدیران و کارکنان این مرکز، نسبت به طلاب و روحانیون قدردانی نمایم.

مدیر حوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد: فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه در عرصه خدمت رسانی به روحانیون و طلاب بسیار ارزشمند و ماندگار بوده و از زمان تاسیس، این مرکز توانسته گام های خوبی برداشته که جای قدردانی است.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه در حقیقت یک پشتیبان و برطرف کننده مشکلات روحانیون است که خوشبختانه  فعالیت های خوبی در جهت رفع مشکلات این قشر انجام داده اند که جای سپاس است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه علمیه  قزوین باید نگاه  ویژه ای نسبت به حوزه علمیه خواهران داشته باشد.

 حجت الاسلام  توسلی نژاد، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین نیز گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این مرکز و همچنین ارتباط و تعامل بیشتر با حوزه علمیه خواهران ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha