جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ نمایشگاه تحلیلی«جنگ دیروز و جنگ امروز» با رویکرد تبیین جهاد اقتصادی امروز و شباهت های آن با جهاد نظامی، در مدرسه علمیه ام ابیها(س) شهرستان تفت برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، فعالان فرهنگی مدرسه علمیه ام ابیها(س) شهرستان تفت نمایشگاه تحلیلی با عنوان«جنگ دیروز و جنگ امروز» را در این مدرسه برپا کردند.

این نمایشگاه شامل دو غرفه جداگانه با محتوای جنگ نظامی به عنوان جنگ دیروز و جهاد اقتصادی امروزٰ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در غرفه جنگ دیروز بعد از بیان اهمیت جهاد اقتصادی و به تصویر کشیده شدن عکس های شهدا و جملاتی در مورد آنان دیده می شود؛ در غرفه دوم اقدام و عملی که رهبر بر آن تأکید دارند و وظیفه فردی هر ایرانی به شمار می رود در دو قالب اصلی خرید کالای ایرانی و اسراف نکردن در معرض نمایش گذاشته شده است.

این گزارش می افزاید: در غرفه جنگ امروز نیز آمار بیکاری، مصرف انرژی و تولید زباله کشور نیز بررسی شده و در ادامه راهکارهای کاربردی و ریز با عنوان «ریزهای درشت» بیان شده است .

برپایه این گزارش، در انتهای این نمایشگاه روایات مربوط به اقتصاد مقاومتی در چهار بخش سیره بزرگان، کار وتلاش، قناعت و اسراف به تصویر کشیده شده است.

 

انتهای پیام/313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha