جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 411067
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
 انجمن اقتصاد اسلامی حوزه

حوزه/ آخرین نشست مجمع عمومی انجمن اقتصاد اسلامی در سال ۹۵با حضور رئیس و اعضای انجمن اقتصاد اسلامی حوزه در سالن همایش دبیرخانه انجمن های علمی حوزه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با حضور هیئت مدیره، مجمع عمومی انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه در سالن همایش دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم شروع شد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رجایی‌نیا، رئیس انجمن اقتصاد اسلامی حوزه، گزارشی از فعالیت‌های انجمن در سال 95 ارایه کرد.

در ادامه این نشست از حجت الاسلام و المسلمین حسن آقا نظری به عنوان پژوهشگر برتر اقتصاد اسلامی تقدیر به عمل آمد.

در انتها نیز بودجه سال 96 انجمن توسط بازرس انجمن، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاالدین کیاالحسینی قرائت و ضمن مقایسه آن با بودجه سال قبل، با موافقت اعضا به تصویب رسید.

نگاهی به زندگی نامه حجت الاسلام و المسلمین حسن آقا نظری

حجت الاسلام و المسلمین حسن آقا نظری فرزند علی محمد در سال ۱۳۲۸ در شهر شاهرود در خانواده ای مذهبی و دیندار دیده به جهان گشود. پس از تحصیلات رسمی در زادگاه خویش برای تحصیل علوم دینی و آموختن معارف ناب الهی وارد حوزه علمیه قم شد و از محضر بزرگان شهیر و نامی دیار قم بهره های علمی فراوان و وافری برد. پس از مدت ها تلاش و تحصیل و تدریس در حوزه به درجه اجتهاد نائل آمد و از پایان نامه خویش با عنوان قاعده حیازت دفاع کرد. در کنار تحصیلات حوزوی از تحصیلات دانشگاهی غافل نماند و در رشته اقتصاد مطالعات زیادی انجام داد به حدی که در زمینه اقتصاد از اساتید برجسته و بنام می باشند.

وی هم اکنون رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هستند. در کارنامه علمی ایشان بیش از ده‌ها طرح تحقیقاتی، سال‌ها تدریس دز حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های تهران و قم، راهنمایی و مشاوره بیش از 40 پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، تالیف 11 کتاب و بیش از 35 مقاله علمی پژوهشی و ... وجود دارد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha