جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس اسکندری

حوزه/ اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برای پاسخ به شبهات و سوالات زائران نوروزی اقدام به راه‌اندازی ۱۲ پایگاه با حضور کارشناسان مذهبی کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری راه‌اندازی پایگاه‌های پاسخ به سئوالات شرعی، اعتقادی و مشاوره دینی را یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در تعطیلات نوروزی برشمرد.

وی با بیان اینکه این طرح همه‌ساله در قم اجرا می‌شود گفت: امسال 12 پایگاه پاسخ به سوالات دینی مکان‌های پرتردد از جمله اطراف حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، عوارضی قم – تهران و پارک‌ها ایجاد شده است.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، در این پایگاه‌ها تعدادی از روحانیون علاوه بر پاسخ به سئوالات زائران و مشاوره دینی، اقدام به برگزاری مسابقه و اهدای جوایز می‌کنند.

وی گفت: این طرح فرهنگی که مورد استقبال زائران قرار گرفته، از 29 اسفند 95 شروع شده و تا 14 فروردین 96 ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری، معرفی 27 مبلغ دینی به آموزش و پرورش استان برای اقامه نماز جماعت و پاسخ به سئوالات دینی زائران در مکان‌های اسکان زائران نوروزی را یکی دیگر از طرح‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در تعطیلات نوروزی امسال ذکر کرد.

وی افزود: با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری قم و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان 70 روحانی در قالب اکیپ‌های سیار مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را در سطح شهر پیگیری می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در قم از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی، مجتمع فرهنگی و تبلیغی نور، دبیرستان صدرا و... شبانه‌روز با استقرار نیرو برای اسکان و ارائه هر گونه خدمات در حال آماده‌باش هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha