جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی مصلحی

حوزه/ حجت الاسلام مصلحی گفت: غرب در زمینه منجی آخر الزمان اقدام به راه اندازی سایت های  وهابیت و شبکه های ماهواره ای کرده و به شبهه پراکنی نسبت به این موضوع می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام علی مصلحی، استاد مرکز تخصصی مهدویت قم،  امروز در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) در جمع طلاب با اشاره به ضرورت تبیین معارف ناب مهدوی، بیان داشت: بنای موسسه مهدویت و مدیریت حوزه علمیه همدان استاد پروری و غنی بودن این حوزه نسبت به استاد است.

وی در ادامه تصریح کرد: در دوره قبلی مهدویت در استان همدان 14 نفر از طلاب فارغ التحصیل شدند و در کلاس های مهدویت دوره های بعدی و حتی در استان های همسایه از این دوستان استفاده خواهیم کرد.

استاد مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به ضرورت پرداختن طلاب به مسئله مهدویت، خاطر نشان کرد: طلاب باید به بررسی آیات و روایات مربوط به مهدویت بپردازند، چون در حال حاضر جامعه و جهانیان نیاز به مساله مهم دارند.

وی در ادامه افزود: وهابیت در مورد مساله مهدویت فعالیت های زیادی انجام داده است و کتابی را به فارسی در بین حجاج به صورت رایگان تقسیم می کنند با عنوان عجیت ترین دروغ تاریخ که در آن ده شبهه و سوالاتی در مورد وجود امام زمان(عج) مطرح کرده است.

حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: غرب نیز در زمینه منجی آخر الزمان اقدام به راه اندازی سایت های  وهابیت و شبکه های ماهواره ای در زمینه شبهه پراکنی نسبت به این موضوع تاسیس کرده است.

وی در پایان تاکیدکرد: با مشاهده هجوم های دشمن نسبت به مبانی و اصول ضروری دین اسلام همه ما باید در صدد ترویج فرهنگ مهدویت و تبیین عقاید مکتب حقه شیعه باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha