جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رسایی

حجت الاسلام رسایی گفت: تجربه حدود ۴۰ ساله انقلاب اسلامی نشان داده مادامی که مسئولان ترسو و غربزده بر مسند باشند، نه تنها دشمنان نظام با آنان تعامل نمی کنند، بلکه با تهدید و ارعاب شرایط اقتصادی و رفاهی کشور را دچار سوط و انحطاط می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت الاسلام حمید رسایی، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صدر خواجو اصفهان با اشاره به نگرش های مختلف در اداره کشور، گفت: چه کسانی که به دنبال رفاه دنیایی و آسایش دنیوی هستند و چه افرادی که تعالی و سعادت اخروی را می خواهند، باید انقلابی عمل کنند و انقلابیون را بر مسند بنشانند.
 
وی در تشریح ضرورت روی کار آمدن مسئولان انقلابی، تصریح کرد: تجربه حدود 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داده مادامی که مسئولان ترسو و غربزده بر مسند باشند، نه تنها دشمنان نظام با آنان تعامل نمی کنند، بلکه با تهدید و ارعاب شرایط اقتصادی و رفاهی کشور را دچار سوط و انحطاط می کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مسئول انقلابی وظیفه سنگینی را عهده دار می شود، افزود: با توجه به اینکه ملاک تصمیم گیری برای مسئولین انقلابی تعهد و رضای خدا است به راحتی هر تصمیمی را نمی گیرد و با بررسی دقیق و موشکافانه قانونی را تصویب یا رد می کند، اما برای کسی که با پشتوانه باند و ثروت مسئولیت پذیرفته هدف پر کردن جیب شخصی و راضی کردن باند حامی است در جالیکه چنین مسئولی نمی تواند برای بیکاری و مشکلات معیشتی مردم راه حلی ارائه دهد.

وی در رابطه با ضرورت شناخت صحیح از کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات عنوان کرد: در مجلس ششم نمایندگانی بودند که با وجود این که با رأی مردم به مجلس راه یافته بودند، ولی تمام وقت ودغدغه خود و کشور را صرف سیاسی کاری و تحصن و بیانیه های علیه نظام می کردند که امروز عده ای از آنان در شبکه های ماهواره ای به طور علنی علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام رسایی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد جیب خود را پر کند، مجبور می شود دهان خود را ببندد و در مقابل خلاف ها و زد و بندها سکوت کند، اما مسئول انقلابی درجیب خود را دوخته است، براین اساس همواره دهان می گشاید و در مقابل اعمال غلط مسئولان قیام می کند و تمام قد می ایستد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که جریان انقلابی با انتخاب گزینه اصلح بتواند جریان انقلابی را در کشور حاکم کند که تمام قد مطیع منویات رهبری باشد و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری و رکود تلاش کند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یکی از مخاطبان خبرگزاری حوزه IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    0 0
    سلام و خسته نباشید بابت تمام زحماتی که متحمل می شوید. سؤالی انتقادی داشتم و آن این که چرا باید در آستانه انتخابات، خبرگزاری وزین حوزه، در صفحه استان اصفهان خود، خبر یکی از کاندیداهای احتمالی را منعکس کند؟ آیا این امکان برای دیگر کاندیداها هم فراهم است؟