جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وقف

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از استقبال هنرمندان از پنجمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه در خراسان شمالی، اظهار داشت: پنجمین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری «وقف چشمه همیشه جاری» در این استان با موضوع متن ادبی برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش متن ادبی این جشنواره در استان خراسان شمالی در قالب‌های نثر ادبی، داستان کوتاه، داستانک، خاطره و شعر برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به استقبال هنرمندان از پنجمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در این استان، گفت: تاکنون 37 اثر ادبی از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شده است.

وی، زمان اعلام نتایج بررسی آثار را ۲۰ خردادماه امسال عنوان کرد و گفت: تاریخ برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی، هنری «وقف چشمه همیشه جاری» در این استان نیز پس از بررسی آثار اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام صفری خاطرنشان کرد: این جشنواره در خراسان شمالی در 6 محور؛ وقف و قرآن، وقف و توسعه آموزش عالی، وقف با رویکرد هنر دینی، وقف و اقتصاد مقاومتی، وقف و حوزه‌های علمیه و وقف و سلامت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha