جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار حسین یکتا

حوزه/ یک دانش آموخته حوزه علمیه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار خود قرار دارد، اظهار کرد: امروز دامنه اعتبار و منزلت کشورمان تا هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای جغرافیایی کشانده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار حسین یکتا در همایش «بصیرت سیاسی-حوزه انقلابی» که با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه استان قزوین و در محل سالن ا جتماعات مسجد النبی(ص) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت و حوزه های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی تأثیرگذار داشتند.

وی با بیان این که ملت ایران همواره در کنار روحانیت و رهبر معظم انقلاب هستند، گفت: نگاه  مردم، امروز نیز به روحانیت و حوزه های علمیه بوده و باید تلاش شود و از این رو خود روحانیون و طلاب باید تلاش کنند تا با آحاد جامعه به خصوص نسل نوجوان و جوان ارتباط بیشتری برقرار کنند.

این فعال فرهنگی در ادامه سخنان خود، به  شبکه های مجازی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند که  با ایجاد شبکه های مجازی، افکار و ارزش های اسلامی نسل نوجوان و جوان ما را مورد خدشه و تخریب ضد اسلامی قرار دهند و از این رو باید هوشیار باشیم .

سردار یکتا با بیان این که  یک طلبه و روحانی می‌تواند با یک نصیحت و موعظه، هزاران نفر را از گمراهی نجات دهد، خاطرنشان کرد: این که  می‌گویند مداد و مرکب علما از خون شهیدان افضل تر است، نشان دهنده  جایگاه و شأنیت فعالیت علمای دینی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به  اینکه  ملت در سخت ترین عرصه های جهاد در برابر دشمنان بزرگ اسلام، سرافراز بودند، اظهار کرد: هر ملتی که پایه های اصلی شخصیت و هویت خود را از شخصیت های بزرگ و انسان های جاودانه ای همچون امام حسین(ع) می گیرد، سرافراز می ماند.

وی با بیان اینکه عظمت دفاع مقدس ملت ایران، ایستادگی در مقابل دشمنان و از سوی دیگر پی بردن به ظرفیت های داخلی مان بود، گفت:  وقتی دفاع مقدس را تجربه کردیم و از آن سرافراز بیرون آمدیم، به این نکته رسیدیم که هیچ قدرتی نمی تواند به ما غلبه کند.

سردار یکتا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار خود قرار دارد، اظهار کرد: امروز دامنه اعتبار و منزلت کشورمان تا هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای جغرافیایی کشانده شده است.

وی در پایان سخنان خود، بر حضور آگاهانه و هوشمندانه در انتخابات اردیبهشت سال جاری نیز اشاره کرد و بیان داشت: حضور بی نظیر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیانگر این است که این ملت با همه تحریم ها، باز هم پشتیبان این نظام و ولایت بوده و خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha