جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اطلاعیه دوره آموزشی تربیت مبلغ غدیر

حوزه/ موسسه فرهنگی هنری غدیرستان اصفهان، در راستای تویج فرهنگ و معارف علوی در جامعه، سومین دوره آموزشی «تربیت مبلغ غدیر» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، باتوجه به لزوم تبلیغ غدیر در مناسبت ها ی مذهبی و اهمیت این موضوع، موسسه فرهنگی هنری غدیرستان اصفهان، در راستای «تربیت مبلغ غدیر» و همچنین در ادامه بر گزاری دوره غدیر و فاطمیه در ایام فاطمیه، اقدام به برگزاری سومین دوره دو جلسه ای «غدیر و مهدویت با موضوع تجلی غدیر در عصر ظهور را در روز پنج شنبه 14 اردیبهشت» و «غدیر و ماه رمضان با موضوع جلوه های قرآنی غدیر را در 4 خردادماه» را می کند.

در این دوره آموزشی اساتید و محققین برجسته همچون حجج والمسلمین نجم الدین طبسی، محمدباقر انصاری و محمدرضا شریفی به تدریس مباحث می پردازند.

علاقه مندان به معارف غدیری می توانند تا 13 اردیبهشت ماه، از طریق ارسال مشخصات فردی به همراه رشته و رتبه تحصیلی به سامانه پیامکی  10004004001000  و یا مراجعه به وب سایت  www.Ghadirestan.com  اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 03132206252  و 09133209528 تماس حاصل نمایند.

برپایه این گزارش، پرداخت کمک هزینه سفر زیارتی به نفرات برتر و اعطای گواهینامه پایان دوره، از مزایای شرکت در دوره آموزشی تربیت مبلغ غدیر اعلام شده است.

انتهای پیام 3/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha