جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 415182
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
عفاف و حجاب

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، به‌ عنوان رئیس بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی و حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه استان نیز به‌عنوان دبیر بنیاد انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، بنیاد عفاف و حجاب استان خراسان شمالی با برگزاری نخستین نشست با حضور اعضای این بنیاد، فعالیت خود را در استان آغاز کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، به‌عنوان رئیس بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی و  حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه استان نیز به‌عنوان دبیر بنیاد انتخاب شده است.

بنیاد عفاف و حجاب نهادی غیردولتی و مردم‌ نهاد است که نشر و ترویج و رشد و تعمیق فرهنگ اسلامی در جامعه به روش عقلی و منطقی، ایجاد هم‌افزایی در فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب با استفاده از ظرفیت عامه مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی و ایجاد فضای مناسب برای تشکیل نشست‌ها، مباحثات و حمایت‌ها به‌منظور بارور کردن تفکر مذهبی در بین جوانان و عامه مردم ازجمله اهداف تشکیل این بنیاد است.

تشکیل کانون‌های عفاف و حجاب در سطح دانشگاه‌ها، آماده‌سازی نسل جوان برای مقابله با تهاجمات فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف و بهبود و گسترش عفاف‌مداری در میان آحاد جامعه از طریق مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌ها، مدارس و غیره نیز از دیگر اهداف فعالیت‌های بنیاد عفاف و حجاب به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha