جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ سیزدهمین همایش بین‎المللی دکترین مهدویت

سیزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت صبح امروز با حضور آیت الله العظمی جوادی آملی و شخصیت های ملی و بین المللی در حوزه مهدویت در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سیزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت صبح امروز با حضور آیت الله العظمی جوادی آملی  و شخصیت های ملی و بین المللی در حوزه مهدویت در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم  آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش:این مراسم که از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده است با ارایه گزارش همایش و آثار رسیده به این همایش با حضور دبیر سیزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت همراه خواهد بود و پس از سخنان وی آیت الله العظمی جوادی آملی به ذکر مباحثی پیرامون مساله مهدویت و آثار اعتقاد به منجی در ادیان ابراهیمی می پردازند.

در ادامه، این همایش، مراسم انتخاب و تجلیل از مهدی یاوران سال  و همچنین مراسم رونمایی از کتب فاخر و منتخب مهدویت سال با حضور بزرگان حوزه و کشور و شخصیت های علمی بین المللی برگزار می شود.

پس از قرائت پیام کاردینال جان لویی توران مشاور مذهبی پاپ که پایان بخش افتتاحیه سیزهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت خواهد بود، این همایش به شکل رسمی با پیگیری پنل های علمی در نوبت صبح آغاز خواهد شد.

گفتنی است این همایش در نوبت بعد از ظهر و جمعه نیز ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha