جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده امام جمعه فاروج

حوزه/ حجت الاسلام قلی زاده با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات، گفت: برای پاسداری از دین، آرمان‌ها و محافظت از خون پاک شهدا، حضور در همه صحنه‌ها به‌ صورت حداکثری از جمله شرکت در انتخابات از تکالیف مهم همه مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی قلی زاده، شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاشفی استاد پیشکسوت و روحانی روشندل حافظ قرآن، با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: علما وارثان انبیاء و حاملان قرآن هستند و مرحوم استاد کاشفی از این دو نعمت باعظمت برخوردار بود.

وی با بیان اینکه مرحوم کاشفی در مسابقات حفظ و قرائت در سال  1362 مقام نخست این مسابقات را کسب کرد و با اشاره به فعالیت‌های قرآنی، علمی و آموزشی این عالم فقید در تربیت طلاب گفت: خراسان شمالی یک نخبه قرآنی و حوزوی را از دست داد.

امام‌جمعه فاروج، انس دقت در برنامه‌ها و نظم مثال‌زدنی، اخلاق کریمه، علاقه به اهل‌بیت (ع) و خاصه ارادت به حضرت صدیقه طاهره (س)، تسلط بر متون درسی علی‌رغم نابینا بودن، و انس با قرآن و نهج‌البلاغه را از ویژگی‌های بارز مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاشفی برشمرد.

حجت الاسلام قلی زاده با بیان این که مرحوم کاشفی انس عجیبی با حوزه و طلاب داشت، گفت: اساتید، نوری هستند که خداوند در مسیر زندگی ما قرار داده و باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی در پایان رسیدن به آرمان‌های والای مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستلزم تبعیت از ولی‌فقیه دانست و اظهار داشت: برای پاسداری از دین آرمان‌ها و  محافظت از خون پاک شهدا، حضور در همه صحنه‌ها به‌ صورت حداکثری از جمله شرکت در انتخابات از تکالیف مهم همه مردم است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha