جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شمس/ مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس گفت: اکنون استکبار جهانی به وسیله سند ۲۰۳۰ قصد دارد علاوه بر دور کردن کودکان و دانش‌آموزان ما از مبانی دینی و قرآنی، فساد و بی‌اخلاقی و مسائل جنسی را به آنها یاد دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ با اشاره به امضای سند 2030 و این که این سند برای نظام تربیتی ایران خطرها و ضررهای بسیار زیادی خواهد داشت، افزود: مقام معظم رهبری هم مخالفت خود را به صورت کاملا شفاف در خصوص سند یونسکو بیان کردند.

مدیر حوزه علمیه یزد ادامه داد: این سند به دنبال جهت دهی جهانی نظام آموزشی کشورها در تمامی سطوح است و اهداف انحرافی قابل توجهی دارد که متاسفانه برخی از مسئولین آن را امضاء کرده اند.

وی به اهداف سند 2030 یونسکو اشاره کرد و افزود: تخریب فرهنگ اسلامی در پرتو معیارهای غربی و حذف موانع جنسی، آموزش جامع جنسی به نوجوانان و جوانان و آموزش حقوق بشر غربی در کشورهای امضا کننده سند از جمله اهداف و انحرافات این سند می باشد.

مدرس حوزه علمیه یزد با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی به ویژه انگلستان از 90 تا 100 سال قبل با ایجاد تغییر در سبک آموزشی ایران و گرفتن آموزش‌های دینی سعی کردند دانش‌آموزان را از فرهنگ قرآنی در آموزش دور کنند و قدم‌های زیادی در این زمینه برداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس خاطر نشان کرد: اکنون استکبار جهانی به وسیله این سند قصد دارد علاوه بر دور کردن کودکان و دانش‌آموزان ما از مبانی دینی و قرآنی، فساد و بی‌اخلاقی و مسائل جنسی را به آنها یاد دهد که خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری این توطئه شوم نقش برآب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: روند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال پیگیری هستند و موضوع بسیار مهم در ارتباط با انتخابات، حضور پرشور مردم در این عرصه است.

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان تاکید کرد: دشمنان انقلاب و اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون چشم به عرصه‌های ملی به ویژه انتخابات‌ها دوخته‌اند و نسبت به آن برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده‌اند، و بدانند که ملت ایران در روز 29اردیبهشت ماه با حضور پرشور خود در انتخابات پاسخ یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha