جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جزء خوانی قرآن

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه ها و مراسم فرهنگی در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» ابراهيم صدوقي در آستانه ماه مبارك رمضان به تشريح برنامه ها و مراسم این مکان مقدس پرداخت و اظهار کرد: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برای بهره برداری معنوی زائران از ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای را تدارک دیده که از روز اول این ماه مبارک به اجرا خواهد رساند.

وي با بیان اينكه در سه دهه ماه مبارك رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد مقام برنامه مراسم سخنراني برپا مي شود افزود: سخنرانان در دهه اول حجج الاسلام فرحزاد و ظهيري، دهه دوم حجت الاسلام والمسلمين حيدري كاشاني و دهه سوم حجت الاسلام و المسلمين سيد حسين مومني هستند.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمكران تصريح كرد: در ايام ماه مبارك رمضان هرروز رأس ساعت ١٤ مراسم جزء خواني قرآن كريم را با حضور قاريان ممتاز كشوري و بين المللي برگزار خواهيم كرد.

صدوقي بااشاره به برگزاري مراسم قرائت دعاي ابوحمزه و افتتاح در ايام ماه مبارك رمضان اظهار كرد: اين مراسم هر شب راس ساعت سي دقيقه بامداد با نواي گرم حجت الاسلام و المسلمين شهيدي در صحن مسجد مقدس جمكران برگزار خواهد شد.

وي از برگزاري ويژه برنامه هاي قرآني و تشكيل كلاس هاي فشرده آموزش قرآن کریم برای خادمان و زائران این مکان مقدس داد و گفت: در پايان اين دوره ها مدرك معتبر به شركت كنندگان اهدا مي شود و كساني كه تمايل به شركت در اين كلاس ها را دارند ميتوانند با شماره ٣٧٢٥٥٧٩٥ تماس بگيرند.

سرپرست معاونت فرهنگي مسجد مقدس جمكران ادامه داد: باتوجه به رايزني هاي انجام شده با مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مسجد مقدس جمكران آمادگی خود را براي ميزباني از نمايشگاه بزرگ قرآني در ايام ماه مبارك رمضان اعلام كرده است.

صدوقي با اشاره به برگزاري جنگ هاي قرآني و همچنین فعالیت مرکز گل نرگس ویژه کودکان در ماه مبارك رمضان افزود: برنامه ريزي ها به طوري صورت گرفته تا خانواده ها از تمامي سنين بتوانند به خوبي بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha