جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی- مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: تمامی فشار کشورهای مرتجع و حامی تروریست منزوی کردن ایران است؛ اما به حمد خداوند تبارک و تعالی روز به روز به اقتدار این کشور در منطقه و دنیا افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید فریدون احمدی که در مسجد نورالحسین برگزار شد، اظهار داشت: اگر همین شهدای مدافع حرم نبودند، باید در کرمانشاه و همدان در مقابل تروریستها و تفکر تکفیری ها می ایستادیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: خوشبختانه با گذشت نزدیک به 2 دهه از هشت سال دفاع مقدس، بازهم روحیه جهاد، ایثار و شهادت طلبی در دل جوانان و مردان این مملکت زنده است و هر لحظه که بدانند اسلام و نظام در خطر است وارد میدان می شوند.

این استاد حوزه افزود: اگر می بینیم که عراق و سوریه به تدریج از وجود تروریستی های داعشی ـ صهیونیستی پاک می شوتد، همه مرهون رشادت جوانان این مرز و بوم است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تاکید کرد: تمامی فشار کشورهای مرتجع و حامی تروریست منزوی کردن ایران است؛ ولی به حمد خداوند تبارک و تعالی روز به روز به اقتدار این کشور در منطقه و دنیا افزوده می شود و همین امر باعث شده که دشمنان برای آینده خود احساس خطر کنند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: شهید فریدون احمدی، چهاردهمین شهید از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه است که در راه دفاع از اسلام و حرمین شریفین و حرم حضرت زهرا(س) به شهادت می رسند؛ به راستی اگر این شیرمردان نبودند وضعیت منطقه چگونه بود؟!.

این استاد حوزه در پایان گفت: باید قدر این جوانان را بدانیم و به داشتن این دلاور مردان غیور و از جان گذشته افتخار کنیم و بدانیم که تا زمانی گوش به فرمان ولی فقیه هستیم هرگز به این مملکت آسیبی نخواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha