جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت خوزستان

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، با تأکید بر اینکه سر به زیر شدن در مواجهه با نا محرم موجب سربلندی در برابر خداوند متعال می‌شود، گفت: فضای مجازی برای ایمان جوانان خطر آ،رین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»  در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه اهواز، به نشانه‌های مؤمن اشاره کرد و اظهار داشت: «بندگی» یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های مؤمن است که باید در هر شرایطی بندگی خداوند متعال را انجام دهد.

وی، «تواضع» و «فروتنی» را از دیگر نشانه‌های انسان مؤمن دانست و گفت: تواضع و فروتنی از نشانه‌های انسان با ایمان است که باید همه مردم این نشانه ها را در خود تقویت کنند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، یکی از فرصت‌های ناب برای زدودن غبار غفلت از دل و از بین بردن کینه‌ها و نفرت‌هاست، تصریح کرد: این ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای خالص کردن خود از کینه و نفرت است، که اگر این چنین شد به درجه‌ای از کمال و معرفت دست خواهیم یافت که جز او کس دیگری نخواهد توانست جایگاه با عظمتش را درک کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، دنیا را محل ابتلائات و عرصه آزمایش انسان دانست و بیان داشت: گاهی ممکن است آزمایش الهی  وقوع یک صحنه گناه در خیابان باشد! پس اگر جوان مؤمنی در خیابان بدحجابی را دید باید این صحنه را یک آزمایش قلمداد کرده و از آن دوری کند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه سر به زیر شدن در مواجهه با نامحرم موجب سربلندی در برابر خداوند متعال می‌شود، گفت: به شما جوانان توصیه می‌کنم تا می‌توانید خود را از فضای مجازی دور کنید که این مجازی‌ها برای ایمان شما خطر آفرین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha