جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روز جهانی قدس

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، پاسخ قاطعی به دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و ترقه‌بازی تروریست‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: روز قدس یکی از روزهای سرنوشت‌ساز و نماد ایستادگی مستضعفان در برابر استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که رمضان و روزه پابرجا است روز قدس نیز ادامه دارد، افزود: روز قدس در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت‌شده و ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه روز قدس یادگار امام راحل (ره) است، گفت: با شرکت در راهپیمایی روز قدس به ندای امام راحل (ره) و همه مظلومان جهان لبیک گفته‌ایم تا شاید از این طریق مستکبران عالم از خواب غفلت بیدار شوند.

وی با تأکید بر اینکه روز قدس متعلق به همه مسلمانانی است که دل‌هایشان برای نجات مظلومان می‌تپد، اظهار داشت: روز قدس دیگر روز نیست بلکه روزگار بوده و همگان آن را به‌عنوان یک‌نهاد پایدار در فرهنگ مقاومت می‌شناسند.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در تهران گفت: حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، پاسخ قاطعی به دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و ترقه‌بازی تروریست‌ها است.

وی با بیان اینکه در روز قدس  مردم با حضور حماسی خود پاسخ قاطعی به دشمنان و ترقه‌بازی تروریست‌ها می‌دهند، افزود: انجام عملیات تروریستی اخیر در تهران با هدف ایجاد رعب و وحشت در جامعه و زیر سؤال بردن امنیت حاکم بر فضای ایران اسلامی بود تا با ایجاد احساس ناامنی در مردم، حضور آن‌ها را در راهپیمایی روز قدس کمرنگ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تروریست‌ها و دشمنان نادان کور خوانده‌اند که می‌توانند با چهار ترقه، در کشور ناامنی ایجاد کرده و مردم همیشه در صحنه ایران را در روزهای حساس و دشمن‌ستیز به خانه‌ها بکشانند. مردم در روز قدس با حضور میلیونی و حماسی خود مشت محکمی بر دهان آن‌ها می‌زنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha