جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید حسین نقوی

حوزه/ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جهان امروز مقام معظم رهبری به بهترین نحو ممکن انقلاب را در بین این تلاطم ها هدایت می کند، لذا باید همه گوش به فرمان معظم له باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، سید حسین نقوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه و نیز به مناسبت روز جهانی قدس در جمع نمازگزاران کرمانشاهی اظهار داشت: امروز با چشمان خود به عینه شاهد پهلوانی و مردانگی مردم اغیور استان کرمانشاه در راهپیمایی روز جهانی قدس بودم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اگر امروز می بینیم که ایران در منطقه و جهان به قدرتی بلامنازع تبدیل شده است این را باید معلول نهضت امام خمینی و رهبری مقام معظم انقلاب دانست.

وی افزود: در جهان امروز مقام معظم رهبری به بهترین نحو ممکن انقلاب را در بین این تلاطم ها هدایت می کند، لذا باید همه گوش به فرمان معظم له باشیم و به جرات اعلام می کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از درایت و بینش سیاسی بسیار والایی برخوردار است، گفت: باید محکم پشت سر رهبری حرکت کنیم که سکانداری انقلاب در شرایط فعلی حساس  است.

این نماینده مجلس در ادامه به حادثه اشغال قلسطین توسط اسرائیل غاصب و حمایت های دولت های مستکبر از این کشور اشاره کرد و عنوان داشت: امروز کسانی که از انسانیت بویی نبرده اند.

نقوی گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی به کرار مورد حمله تروریست ها، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم های ناجوانمردانه بودیم، حال ناقض حقوق بشر ما هستیم یا آمریکا و هم دستانش؟!!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: در کشور ایران برادران اهل سنت، اهل تشییع و دیگر مذاهب مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند و هیچ نیرویی نمی تواند این اتحاد را از بین ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha