جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: ماه مبارک رمضان کلاس درس تقوا، تمرین مسائل حلال و یادگیری ترک محرمات و تجلی و دور کردن خود از منکرات است که در عید فطر نتیجه آن را دریافت می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، ظهر امروز در جمع کارکنان شعبه شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات روزه داران، اظهار داشت: خداوند متعال می فرمایند که من به روزه داران افتخار می کنم. کسانی که در این روزها هم در میدان کار و تلاش برای سازندگی کشور بودند و هم روزه داشته اند، جهاد در جهاد انجام داده اند .

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه عید در اسلام معنای والایی دارد، خاطرنشان کرد: عید در دین مقدس اسلام یعنی بازگشت به خوبی ها و به سمت و سوی خداوند قدم برداشتن.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان کلاس درس تقوا، تمرین مسائل حلال و یادگیری ترک محرمات و تجلی و دور کردن خود از منکرات است، افزود: حال که در این ماه پر برکت خداوند گناهان ما را بخشیده است، برای همیشه در صراط مستقیم حرکت کنیم و از مسایلی که ما را از پروردگار دور می سازد به شدت دوری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان گفت: روزه یک نوع تمرین عملی در صراط مستقیم است، یعنی شخص روزه دار هم غیبت را ترک می کند هم از افراط و تفریط دوری می گزیند و هم از دیگر محرمات خود را دور نگه می دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha