پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این که تخریب سپاه، مظلومیت انقلاب را نشان می دهد، گفت: سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص) این همه به کشور خدمت کرده اند، چرا از آنها قدرشناسی نمی شود؟ چرا با این عزیزان برخورد می شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر، ضمن تشکر صمیمانه از تلاش های اعضای این ستاد، گفت: بازده کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تا سال گذشته، رشد چشمگیری داشته و الحمدلله ابتکارات خوبی نیز در این ستاد صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کارهای بسیار بزرگی صورت می گیرد که باید بازخورد داشته باشد و این انعکاس و بازخورد می تواند در شاخص پیشرفت استان موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دارای ظاهر و باطن است، گفت: در امر به معروف و نهی از منکر، اولویت و قدم اول، ظاهر است به همین خاطر باید کار را از ظاهر شروع کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر دشمن بر روی مسئله آزادی های نامشروع، کارهای زیادی انجام داده و تبلیغات گسترده ای می کند، تصریح کرد: این مسئله جدی است و در صورت عدم مدیریت، باعث ایجاد لطمات جدی به نظام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: حوزه اجرای امر به معروف و نهی از منکر، تنها بر عهده این ستاد نیست، بلکه کارِ تمامی نیروهای اجرایی و غیر اجرایی، نیروهای انقلابی و همه مردم است.

وی در بخش دیگری از بیانات خود به هجمه های اخیر علیه سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم، یک نعمت عظیم برای نظام به ویژه تمامی دولت ها است.

نماینده ولی فقیه در استان  بوشهر افزود:  وجود سپاه و این قرارگاه باعث توسعه و پیشرفت ایران اسلامی شده که از نمونه های آن می توان به پالایشگاه ستاره خلیج فارس که باعث خودکفایی بنزین کشور شده و تعداد زیادی از فازهای پارس جنوبی اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص)، 24 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد، تصریح کرد: تنها در یک مورد در سال های اخیر، قرارگاه سازندگی خاتم بیش از 800 میلیارد تومان به دولت در استان بوشهر کمک کرده است که بسیاری از این پول هنوز برگشت داده نشده است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص) در استان بوشهر خدمات بسیار زیادی انجام داده، ولی متاسفانه تاکنون به صورت گسترده رسانه ای نشده و برای مردم بیان نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص) این همه به کشور خدمت کرده اند، چرا از آنها قدرشناسی نمی شود؟ چرا با این عزیزان برخورد می شود؟

وی با اشاره به درآمدهای قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء، ادامه داد: بنده اطلاع دارم، تمام درآمدی که قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص) به دست می آورد خرج محرومیت زدایی در کشور می شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء(ص) در خدمت مردم است، تأکید کرد: تخریب سپاه، مظلومیت انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری را می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء سپاه، یک نعمت برای مردم است، اظهار داشت: باید قدردان این نعمت باشیم و آن را تضعیف نکنیم و همه در کنار هم، دولت در کنار سپاه، سپاه نیز در کنار دولت، با وحدت زیر سایه مقام معظم رهبری عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در پایان افزود: ما در استان بوشهر قدردان این عزیزان هستیم و تضعیف این عزیزان تضعیف نظام است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha