یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بوشهر، با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات، تصریح کرد: این حضور پرشکوه پیامی رسا برای جهان استکبار داشت و آن، ولایتمداری، اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستیز با استکبار می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهر، در پیامی با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات، تصریح کرد: بار دیگر برگ زرین دیگری بر تاریخ سیاسی ایران افزوده شد.

وی افزود: مردم ولایتمدار ایران با حضور حماسی خود نشان دادند که به هدایت های رهبر عظیم الشأن امام خامنه ای لبیک می‌گویند و در صحنه های سرنوشت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقاد حاضر می شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر تاکید کرد: این حضور پرشکوه پیامی رسا برای جهان استکبار داشت و آن، ولایتمداری، اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستیز با استکبار می باشد

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری یادآور شد: بی تردید این حضور موجب اقتدار نظام و مایه یأس دشمنان خواهد بود و برنده حقیقی آن، مردم عزیز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در بوشهر در پایان با تقدیر از تلاشگران عرصه انتخابات تقدیر، همگان را به وحدت در سایه ولایت، قانون‌مداری و مراعات اخلاق دعوت کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha