جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ در جلسه شورای حوزه علمیه مازندران با حضور سه معاون حوزه های علمیه کشور، راهکارهای توسعه کمی و کیفی حوزه استان برررسی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، جلسه شورای حوزه علمیه مازندران با حضور سه معاون حوزه های علمیه کشور، در ساری برگزار شد.

براساس این گزارش، در این جلسه که به ریاست آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، مهم ترین مسائل و مشکلات پیش روی مدارس علمیه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید؛ در این جلسه که با حضور سه معاون آموزش و امور حوزه ها، ارتباطات و بین الملل و امور صیانتی حوزه های علمیه کشور، در ساری برگزار شد، برنامه های مهمی به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی مدارس علمیه مازندران به تصویب اعضای این شورا رسید.

بر اساس این گزارش، در این جلسه همچنین پیرامون مسائلی چون طرح های ارتقایی تابستانه در بلده نور، انجام مصاحبه از داوطلبان ورودی به صورت متمرکز در ساری و نوشهر، اعزام گروه دوم مشاوره به قم، اجرای برنامه های قرآنی در استان، برگزاری طرح میثاق طلبگی در نوشهر از 23 تیر ماه، برگزاری دومین کارگاه پژوهشی در استان و  اضافه شدن دو مدرسه جدید در ساری و کوهستان بهشهر، بحث و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha