جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق(ع) و سالروز حمله وحشیانه رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه

حوزه/ مراسم سالروز حمله وحشیانه دژخیمان رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه در سال ۱۳۴۲ با حضور شخصیت های حوزوی و کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  خبر گزاری «حوزه»، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم سالروز حمله به مدرسه فیضیه عصر امروز با حضور علما، طلاب، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، مسئولان کشوری، لشکری و اقشار مختلف مردم در این مدرسه مبارکه برگزار شد.

در این مراسم که به همت بیت آیت الله العظمی گلپایگانی برگزار شد، آیات اعرافی، خرازی، فقیه یزدی، فقیهی، حجج اسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، صافی گلپایگانی، سید جواد گلپایگانی، سعیدی، حسینی نژاد، خلیلی، ذوالنور، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اعضای دفتر مقام معظم رهبری، فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، اساتید و طلاب حوزه و اقشار مختلف جامعه حضور داشتند.     

در این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن و ذکر مصیبت شهادت امام صادق(ع)، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور به سخنرانی پرداخت.

وی در سخنان خود به مرور ابعاد حمله ننگین ساواک به مدرسه فیضیه، شکل گیری قیام فرهنگی امام صادق(ع) و تشریح ابعاد نفوذ دشمنان و خطرات تهاجم فرهنگی در کشور پرداخت.

دادستان کل کشور در بخشی از سخنان خود در خطاب به بزرگان، مراجع تقلید و طلاب حوزه گفت: امروز شرایط جامعه و کشور به گونه ای است که اگر بخواهیم راه امام صادق(ع) را زنده نگاه داریم و شیعه و معارف آسمانی شیعه باقی بماند باید کمر همت برای جهاد و مبارزه عمیق فرهنگی ببندیم، در غیر این صورت با برنامه ریزی هایی که دشمن دارد و اتاق فکرهایی که دشمن به راه انداخته است و با تاکتیک هایی که دشمن در مقابل اسلام و خصوصا نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار برده است، قطعا آسیب خواهیم دید.   

انتهای پیام/ 313.33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha