چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حاجی زاده معاون آموزش  جامعة الزهرا

حوزه/معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) از تمدید مهلت ارسال پاسخنامه سومین مرحله دوره حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه تا ۱۵ مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام علیرضا حاجی زاده، معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) با اعلام این مطلب، عنوان کرد: دوره غیرحضوری نهج البلاغه خوانی به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) در ۱۲ مرحله برگزار می شود.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: این طرح جهت آشنایی بیشتر طلاب با معارف بلند كتاب شریف نهج‌البلاغه از فروردین سال ۹۶ و همزمان با ولادت باسعادت امام علی(علیه‌السلام) آغاز شد که مورد استقبال طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) قرار گرفت.

حجت الاسلام  حاجی زاده یادآور شد: در مرحله اول این دوره، حکمت‌های یک تا ۱۴۷ نهج‌البلاغه در نظر گرفته شده بود و برای مرحله دوم نیز حکمت‌های ۱۴۸ تا ۳۱۷ نهج‌البلاغه ارائه شد.

وی افزود: سومین مرحله حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه شامل حکمت‌های ۳۱۷ تا ۴۸۰ کتاب شریف نهج‌البلاغه است.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: طلابی که موفق به شرکت در مراحل قبل نشده‌اند، می‌توانند تا ۱۵ مردادماه، پاسخنامه تمام مراحل را تحویل دهند.

طلاب می‌توانند جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام به ورودی ساختمان شهید بهشتی، سرای ثقلین مراجعه کرده و یا  با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha