شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسابقه

حوزه/ معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از آغاز برگزاری دومین مرحله دوره نهج‌البلاغه‌خوانی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت شناخت سیره و منش حضرت امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) و آشنایی طلاب با نهج‌البلاغه و معارف بلند این كتاب  شریف، دومین مرحله حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه به همت اداره قرآن و حدیث در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: این طرح در مرحله اول مورد استقبال طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) قرار گرفت و تاکنون قریب به ۳۰۰ نفر در این دوره شرکت کرده‌اند.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) با بیان این که دوره نهج‌البلاغه‌خوانی در ۱۲ مرحله برگزار می‌شود، افزود: در مرحله اول، حکمت‌های یک تا ۱۴۷ نهج‌البلاغه در نظر گرفته شده بود؛ برای مرحله دوم نیز حکمت‌های ۱۴۸ تا ۳۱۷ نهج‌البلاغه انتخاب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده، مهلت شرکت در این مرحله را تا ۱۵ خردادماه ذکر کرد و یادآور شد:  طلابی که موفق به شرکت در مرحله اول نشده‌اند، می‌توانند تا ۱۵ خردادماه با ارائه پاسخنامه مرحله اول و دوم  به این طرح ملحق شوند.

وی تصریح کرد: طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) می‌توانند جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام در این دوره غیرحضوری به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کرده و یا از طریق سایت و کانال جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) جهت دریافت سوالات اقدام کنند؛ همچنین شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ آماده پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان است.

جهت دریافت پرسش‌نامه اولین دوره غیرحضوری نهج‌البلاغه‌خوانی(حکمت ۱ تا ۱۴۷) این پیوند را فعال کنید.

http://dl.jz.ac.ir/sale2096

 جهت دریافت پرسش‌نامه دومین دوره غیرحضوری نهج‌البلاغه‌خوانی(حکمت ۱۴۸ تا ۳۱۷) این پیوند را فعال کنید.

http://dl.jz.ac.ir/sale2096

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha