جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جامعه الزهرا(س)

حوزه/سرپرست معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س) از فراخوان «آثار گروهی اساتید، طلاب و پژوهشگران جامعه‌الزهرا(س)» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  ریحانه حقانی گفت: امروز گسترش دامنه علمی و تخصصی شدن آن و حرکت پرشتاب طرح‌ها و پژوهش‌های علمی ضرورت گرایش به پژوهش‌های جمعی را هرچه بیشتر آشکار کرده است.

وی اظهار داشت: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به عنوان بزرگترین مرکز علمی حوزوی بانوان برخوردار از نیروهای انسانی مستعد، زمینه لازم جهت برنامه‌ریزی صحیح و شکوفایی این استعدادهای پژوهشی را دارا است که بر همین اساس، طرح فراخوان آثار گروهی طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) توسط معاونت پژوهش برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

سرپرست معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علها) با بیان اینکه ترویج فرهنگ پژوهش گروهی و پرداختن به موضوعات کاربردی توسط بانوان طلبه از جمله اهداف تدوین این طرح است، افزود: «اساتید»، «دانش‌آموختگان سطح سه و چهار»، «طلاب شاغل به تحصیل در سطح سه و چهار» و همچنین «طلاب سطح دو دارای آثار پژوهشی منوط به تأیید در مصاحبه علمی» می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

حقانی با بیان اینکه هر گروه شرکت کننده در این فراخوان، متشکل از سه الی پنج نفر است، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله یا طرح‌های پژوهشی کاربردی و به دو شیوه کتابخانه‌ای و یا میدانی ارائه دهند.

وی، مهلت زمان ثبت طرح را ۱۰ مهرماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: هر یک از گروه‌های شرکت‌کننده می‌توانند اثر یا آثار خود را در قالب فایل ورد و یا پی‌دی‌اف به نشانی پست الکترونیکی anjoman.pajohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۷۶ تماس بگیرید و یا به سایت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به نشانی http://jz.ac.ir مراجعه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha