جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدباقر کریمی-مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان غربی گفت: فعالیت رسانه ای خبرگزاری حوزه فرصتی مناسب برای روشنگری و تبیین حقایق دین در رابطه شبهات بی اساس دشمنان است.

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی، با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در نمایشگاه مطبوعات ارومیه، به خبرنگار ما گفت:  هشتمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به مدت چهار روز از شانزدهم مردادماه آغازشده و حدود 100 غرفه از رسانه‌های برتر استان در این نمایشگاه شرکت کردند که از شروع برپایی نمایشگاه بازدید مردم و مسئولین خوب بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی افزود: در این دوره از نمایشگاه حضور خبرگزاری حوزه به‌عنوان رسانه دینی و تأثیرگذار بسیار چشمگیر بوده و امیدواریم این حضور همیشه به‌طور مستمر ادامه داشته باشد تا این رسانه جایگاه خود را در میان اقشار مختلف مردم ارتقا ببخشد همچنین آشنایی مخاطبان از این رسانه با حضور در جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف افزایش یابد.

وی تصریح کرد: حضور رسانه ها و مطبوعات دینی فرهنگی در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بسیار موثر و پویا خواهد بود چراکه بازدیدکنندگان از نحوه فعالیت‌های این رسانه‌ها مانند رسانه حوزه که علاقمندان خود را دارد، موجب آشنایی بیشتر می‌شوند و از نزدیک در جریان امور قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: باید مقدمات و امکانات لازم برای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سایر شهرستان‌های استان نیز مهیا شود تا مردم مناطق مختلف هم از این نمایشگاه‌ها و رسانه های تخصصی همچون حوزه علمیه مطلع و بهره کافی ببرند.

حجت‌الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از مطالب غنی و مفاهیم ارزشی در فضای رسانه ای زمینه ساز تحکیم معارف مکتب اسلام می شود، چراکه دنیای امروز دنیای ارتباطات بوده و اقشار مختلف جامعه مورد هجمه‌های برنامه‌ریزی‌شده دشمن از طریق رسانه‌ها قرار دارند که ضروری است برای مقابله با چنین هجمه‌هایی با همان ابزارها و صلاح جنگ نرم پیشگیری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha