جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام کاظم خوش خوی

حوزه/ کارشناس مسائل دینی در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی در بهاباد گفت: یکی از پیام های شهادت مدافعین حرم این است که کار این شهید و امثال شهید ، عزم و امید ما را راسخ‌تر و مشت ما را محکم‌تر از گذشته در مقابل استکبار قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام کاظم خوش خوی از روحانیون حوزه علمیه بهاباد شامگاه بیست و دوم مردادماه در در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی با تسلیت شهادت این سردار بی‌سر، اظهار داشت: بسیجی‌های دلاور ما آماده هستند تا هر لحظه به میدان نبرد علیه باطل بروند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع از اهل بیت(ع) و دفاع از کشور با تروریست‌ها می‌جنگند و ملت ایران مدیون خون شهداء است، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم همچون شهید محسن حججی با روحیه انقلابی و با بصیرت و حرکت جهادی به دفاع از حرم اهل بیت(ع) رفتند.

حجت الاسلام خوش خوی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مایه سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ملت غیور ایران هستند، گفت: شهدا در جهاد اکبر با سربلندی به پیروزی رسیدند و مایه سربلندی و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران شدند.

این کارشناس مسائل دینی با تأکید بر اینکه شهادت شهید محسن حججی پیام‌هایی برای دشمنان نظام در برداشت، گفت: یکی از پیام‌های شهادت این شهید والا مقام این است که این نظام و انقلاب اسلامی توانست جوانان و سربازانی امثال شهید حججی‌ها را تربیت و پرورش دهد تا در مقابل دشمنان از خدا بی‌خبر با شجاعت ایستاده؛ مقاومت کنند و هرگز ذلت را به خود راه ندهند تا در این مسیر به فیض عظیم شهادت برسند.

وی خاطرنشان کرد: پیام دوم شهادت مدافعین حرم آن است که کار این شهید و امثال او، عزم و امید ما را راسخ‌تر و بیشتر و مشت ما را محکم‌تر از گذشته در مقابل استکبار قرار می‌دهد.

حجت الاسلام خوش خوی شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی را افتخار نظام دانست و افزود: خداوند باب بی‌مانندی را در دفاع از اسلام و مسلمین و انقلاب اسلامی باز کرد و شهدا رفتند تا این عزت و افتخار برای نظام جمهوری اسلامی بماند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت شهادت پاسدار مدافع حرم شهید محسن حججی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و رئیس بنیاد شهید و معاون فرماندار و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شاهد روحانیون و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار بهاباد در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha