جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسین کوثری-امام جمعه شیروان

حوزه/امام‌جمعه شیروان با بیان اینکه مساجد کانون قیام، خدمت و سیاست‌گذاری هستند، گفت: ازاین‌رو دشمن همیشه با این مکان مقدس و پربرکت دشمنی دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مسجد و سالروز آتش زدن مسجدالاقصی، از مسجد به‌عنوان سنگری برای عبادت و رسیدگی و رفع دیگر امور مردم یاد کرد و اظهار داشت: مساجد باید محور اتحاد و همدلی اقشار جامعه باشد.

وی با بیان اینکه مساجد کانون قیام، خدمت و سیاست‌گذاری هستند، افزود: از این‌رو  دشمن همیشه با این مکان مقدس و پربرکت دشمنی دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مساجد افزایش روحیه معنوی در بین جوانان و نوجوانان است که با تکیه بر خداوند متعال احساس یاس و نامیدی از آن‌ها دور خواهد شد.

وی دومین ویژگی مسجد را خنثی کردن تبلیغات سو دشمنان عنوان کرد و گفت: حضور جوانان در مساجد آن‌ها را از انحرافات دور خواهد کرد.

امام‌جمعه شیروان با بیان اینکه مساجد به عنوان پایگاه معنوی مهم سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است، افزود: مساجد عامل وحدت مؤمنان در جامعه اسلامی است و اگر دشمن درصدد تفرقه‌افکنی باشد حضور مسلمانان در مساجد نقشه‌های آن‌ها را خنثی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: مساجد محل تجمع و راهپیمایی‌های بزرگ علیه استکبار جهانی و همچنین برگزاری نماز جمعه پایگاه عبادی سیاسی انقلاب اسلامی است که مردم هر هفته از مسائل روز و حربه‌های دشمنان آگاه می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کوثری خاطرنشان کرد: مسجد کانون همه خوبی‌ها و برکات است و اگر به دنبال سعادت، خوشبختی و پیشرفت در زندگی اجتماعی و فردی هستیم باید بیش‌ازپیش به اهمیت مسجد توجه نماییم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha