جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسماعیل نژاد، مرکز مشاوره حوزه خراسان

حوزه/ مسئول مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان از برگزاری جلسات مشاوره برای بیش از ۴۵۰۰ طلبه جدیدالورود این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل نژاد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد از برگزاری جلسات مشاوره در زمینه تحصیل، هدف و برنامه ریزی، سلامت و... برای بیش از 4500 طلبه جدیدالورود حوزه علمیه خراسان خبر داد.

وی افزود: تا کنون بیش از 4500 طلبه جدیدالورود مدارس استان های خراسان در امور مشاوره ای شرکت کرده اند که نتایج و بازخورد این آزمون ها برای اتخاذ تصمیمات بعدی در اختیار مدارس علمیه قرار داده شده است.

مسئول مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: بیش از دوازده استاد این مرکز در یک ماه اخیر در طرح گسترده مشاوره طلاب جدیدالورود مشارکت داشته اند و تلاش های بسیاری در جهت ارتقا کارایی و اثربخشی حوزه علمیه خراسان صورت گرفته که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

حجت الاسلام اسماعیل نژاد تصریح کرد: تمام طلاب جدیدالورود مدارس علمیه استان خراسان جنوبی تحت مشاوره قرار گرفته اند و مدارس باقیمانده در استان های خراسان رضوی و شمالی نیز در آینده ای نزدیک پوشش داده خواهد شد.

وی برگزاری کارگاه های «هویت طلبگی» را از دیگر اقدامات اساتید اعزامی به شهرستان های استان های خراسان معرفی کرد و گفت: ارتقاء انگیزه طلاب و تبیین اهداف طلبگی از مهم ترین اهداف این کارگاه است که می تواند تأثیر خوبی بر روند تحصیل و فعالیت های فرهنگی و پژوهشی طلاب داشته باشد.

مسئول مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان در پایان اظهار کرد: اساتید مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در زمینه ‌های مختلف از جمله مشاوره تحصیلی، خانواده و زوج ‌درمانی، ازدواج و آمادگی ‌های قبل از ازدواج، مهارت‌ های همسرداری، روان ‌شناسی رشد ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان، مسائل حقوقی، روان ‌پزشکی و روان ‌درمانی، روان ‌شناسی بالینی، پزشکی و تغذیه، مامائی، بهداشت بانوان و مددکاری اجتماعی آماده خدمت رسانی به طلاب و خانواده های ایشان هستند.

انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha