پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رونمایی از کتاب

حوزه/ کتاب «یار امام به روایت اسناد ساواک» که در ۳۲۵ صفحه پیرامون زندگی، مبارزات انقلابی و دوران زندان آیت الله هادی باریک بین(ره) به نگارش درآمده است، رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام مجتبی قائد امینی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب مرحوم آیت الله هادی باریک بین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزارشد، گفت:  مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در دوران دفاع مقدس به عنوان مشوق و حامی رزمندگان بود و در نهایت فرزند بزرگوارشان را تقدیم انقلاب و نظام کرد و بعد از آن هم نزدیک به چهار دهه به عنوان نماینده ولی فقیه در استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرد.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون افزود: ایشان از جمله ائمه جمعه‌‌هایی بودند که مستقیماً از حضرت امام خمینی(ره) و بعد از ارتحال ایشان، از مقام معظم رهبری حکم نمایندگی ولایت فقیه را در استان گرفتند و  بیش از سی سال منشأ اثر بودند.

وی ادامه داد: ایشان ویژگی های حسنه بسیاری داشتند که حسن خلق، تکریم ارباب‌رجوع با روی گشاده، پیگیری مسائل و مشکلات مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر از دیگر خصوصیات اخلاقی این عالم بزرگ بود.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: آیت‌الله باریک بین در حوزه‌های مختلف به ویژه راهنمایی و ارشاد مدیران در امور مربوطه، پیش‌بینی مشکلات  آینده استان و تلاش برای حل این مشکلات از هیچ کوششی دریغ نکردند و در تمام مدتی که در استان حضور داشتند، تکیه‌گاهی محکم برای مردم استان بودند و همه از نظرات ارزشمند ایشان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شدند.

 گفتنی است، کتاب «یار امام به روایت اسناد ساواک»، در ۳۲۵ صفحه پیرامون زندگی، مبارزات انقلابی و دوران زندان آیت الله هادی باریک بین(ره) به نگارش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha