جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وقف

حوزه/ حجت الاسلام رضا صادقی، از وقف های جدید در زمینه کمک به زوج های جوان و خانواده های بی سرپرست، روضه خوانی حضرت سید الشهدا(ع)، دارالقران و امور قرآنی درسطح استان اصفهان طی سال جاری خبرداد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به این که ایثارگران دوران دفاع مقدس از جان و مال خود برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشتند، اظهار داشت: صد نفر از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدای استان اصفهان، منازل، اموال شهدا و زمین های زراعی خود را طی ده سال گذشته به منظور نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت وقف عزاداری حضرت ابا عبدالله  الحسین(ع) کردند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه اصفهان افزود: مدیریت اوقاف و امور خیریه استان دو روز در ماه به منظور رفع معضلات و مشکلات وقفی شهرستان های کاشان و آران وبیدگل در این مناطق حضور پیدا خواهد کرد .

وی، همچنین از برگزاری سوگواره یاس امام حسین(ع) و بصیرت عاشورایی در 350 امامزاده استان با حضور روضه خوانان، خطبا و مداحان اهل بیت(ع) در ایام محرم خبرداد و

حجت الاسلام صادقی از انققاد تفاهم نامه با اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان در شهرستان آران و بیدگل جهت رفع نواقصی که در روند اخذ اسناد مالکیت برای تثبیت موقوفات این شهرستان وجود دارد، خبرداد و افزود: تا پایان سال جاری با تلاش کارکنان اداره اوقاف استان و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک اصفهان، بیش از یک هزار رقبه در شهرستان کاشان دارای سند تک برگی می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، از 74 وقف جدید در استان به ارزش بیش از پانزده میلیارد تومان در سالجاری خبر داد و اظهار داشت: ارزش چهار تا از این تعداد موقوفات که متعلق به شهرستان کاشان است بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان می باشد.

حجت الاسلام صادقی، در پایان با اشاره به وقف های جدید در کمک به زوج های جوان، خانواده های بی سرپرست و روضه خوانی حضرت سید الشهداء(ع)، دارالقران و امور قرآنی در سطح استان خاطر نشان کرد: امیدواریم خیرین نسبت به وقف های قرآنی، اداره کل اوقاف و امورخیریه استان را در ترویج فرهنگ قرآنی یاری نمایند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha