جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد گفت: توجه به مسائل فرهنگی از عمده ترین نیازهای کشور است و طلاب شاهد و ایثارگر باید با تجهیز علمی و عملی خود در این راه که جهادی نوین است پیشقدم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، نشست ستاد شاهد و ایثارگر حوزه، صبح امروز با حضور مدیر حوزه استان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با هدف بررسی وضعیت تحصیلی طلاب ایثارگر برگزار شد.

مدیر حوزه  علمیه استان یزد در ابتدای این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت طلاب شاهد و ایثارگر استان یزد، گفت: نقش آفرینی عزیزان شاهد و ایثارگر در تمام عرصه های علمی و فرهنگی کشور بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس اضافه کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر گردن ما حق دارند و ما با حضور در جمع آنان روحیه و قوت قلب می گیریم.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی ستاد حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: توجه به مسائل فرهنگی از عمده ترین نیازهای کشور است و طلاب شاهد و ایثارگر باید با تجهیز علمی و عملی خود در این راه که جهادی نوین است پیشقدم باشند.

همچنین حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد،‌ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد نیز به بیان گزارشاتی از این معاونت پرداخت و بر لزوم توجه دستگاه ها و ادارات به مسائل فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha