جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدرضا یوسفی - دانشگاه آزاد اسلامی

حوزه/ رئیس داشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت های فرهنگی این دانشگاه، نصایح و اوامر مراجع عظام تقلید را چراغ راه این دانشگاه در عمل به ماموریت های مهم فرهنگی خود دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر محمدرضا یوسفی بعد از ظهر امروز در مراسم دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم که در دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ایشان  بیان کردند که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: در همین راستا یکی از سیاست‎های فرهنگی دانشگاه آزاد قم آن است که در این راستا گام های جدی بردارد و در این راه نیز تلاش کرده است که فعالیت های گسترده ای انجام دهد.

یوسفی اظهارکرد: دانشجویان باید با ارزش های دفاع مقدس آشنا شوند؛ دبیرخانه دائمی کنگره دانشجویی استان قم در این دانشگاه ایجاد شد و برنامه های متعددی را به شکل مستمر پیگیری می‎کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این کنگره نمونه‎ای از فعالیت‎های دانشگاه در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است؛ با این استقبال خوبی که از برنامه‎های مرتبط به فرهنگ ایثار و شهادت به عمل آمده است قطعا در آینده برنامه‎های قوی تری را به معرض اجرا در خواهیم آورد.

وی با تقدیر از مراجع عظام تقلید تصریح کرد: راهنمایی‌های مراجع عظام تقلید چراغ راه ما برای فعالیت های گسرده علمی و فرهنگی بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha