جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت السالام ذوالفقاری

مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین گفت: باید رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را، می توان در «تبعیت از ولایت فقیه»، «وحدت و مقاومت ملی» و «حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های انقلاب» دانست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  احمد ذوالفقاری، در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین با اشاره به جایگاه ولایت فقیه، گفت: باید رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را، می توان در «تبعیت از ولایت فقیه»، «وحدت و مقاومت ملی» و «حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های انقلاب» دانست.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به دشمنی های غرب با ملت ایران، گفت: آمریکایی ها غیر قابل اعتماد و عهد شکن هستند و سخنان سخیف و بیهوده رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاثیری بر اراده این ملت رشید و مقاوم نداشته و نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: وقتی ملت انقلابی ایران به رهبری امام خامنه ای، مقابل ابرقدرت جهان می ایستد، امت اسلامی و کشورهای مظلوم هم قوت قلب گرفته و در برابر آمریکا تمام توان خود را به کار می گیرند.

مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین تصریح کرد:  در هر برهه‌های زمانی که مطیع رهبر معظم انقلاب بوده ایم همه مشکلات برطرف شده، اما وقتی از مسیر رهنمودهای خارج‌ شده و کوتاهی کردیم، دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالفقاری بیان داشت: پیشرفت، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت، رشادت و مقاومت ملت رشید ایران به ویژه رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است که باید شکرگزار آن باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha