جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راهپیمایی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: دشمنی آمریکا دشمنی با سپاه و رهبر انقلاب نیست و تنها این دشمنی با قرآن، ولایت مداری و استقلال ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در مصلی الغدیر خرم آباد اظهار داشت: امروز روز مقابله با استکبار جهانی و یادآور مسائل مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است.

وی با بیان اینکه آمریکا غیر قابل اعتماد است افزود: دولت آمریکا خود برتربین، غیرمنطقی و عهد شکن و  در تصرف شبکه صهیونیست ها است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به دشمنی های مکرر دولت آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت:کشف لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام که محل خیانت به کشورعزیزمان بود تنها نمونه ای از دشمنی های آشکار این دولت با نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به نقش آمریکا در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی، خاطر نشان کرذ: این جنگ تحمیلی و شهادت هزاران نفر در جبهه های حق علیه باطل تنها گوشه ای از خیانت های آمریکا به میهن اسلامیمان بود .

وی، حمایت از گروه های تروریستی از زمان شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، فشارهای اقتصادی، تحریم ها و ... را از دیگر خیانت ها ی دولت آمریکا به ملت ایران برشمرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به اینکه در تاریخ ایران اسلامی بارها شاهد دشمنی آشکار آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بوده ایم، گفت: نه گفتن ملت ایران به آمریکا و قطع رابطه با این دولت، برای ما داشته است .

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه دستیابی به استقلال سیاسی از منافع مهم نه گفتن به آمریکا است افزود:خودباوری علمی و اعتماد به نفس ملی،پیشرفت های متعدد هسته ای و پیشرفت های مهم در صنایع دفاعی از موارد مهم  نه گفتن به دولت آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا هر سال گزینه های نظامی و بکارگیری آنها را مطرح می کند، ولی تاکنون غلطی نکرده است، خاطر نشان کرد: دشمنی با آمریکا هرگز فراموش نخواهد شد و مردم ایران اسلامی همواره در مسیر ولایت فقیه و حفظ اتحاد، انسجام و همبستگی تمام توطئه های استکبار را خنثی خواهند کرد و هر روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی خواهند افزود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پایان گفت: مردم ایران اسلامی با داشتن روحیه انقلابی و داشتن بصیرت و دشمن شناسی، همواره با نقشه ها و عناد استکبار مقابله خواهند نمود و با اقتدار تمام عزت و پیشرفت روزافزون ایران  اسلامی را رقم می زنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha