جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی شهادت محیط بان دلیر "علی اکبر قنبری زاده بافقی" را به خانواده محترم این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی، شهادت محیط بان دلیر "علی اکبر قنبری زاده بافقی" را به خانواده محترم این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهید علی اکبر قنبری زاده

سلام علیکم

خبر شهادت محیط بان بزرگوار علی اکبر قنبری زاده که در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت رسید، بسی حزن انگیز و جانسوز است . اگرچه این شهید عزیز در کنار برادر شهیدش محمد قنبری زاده محشور با شهدای کربلاست و از خوان کرم حضرت رب العالمین ارتزاق می کند ولی داغش برای خانواده وی دردناک است، مخصوصاً برای برادر جانبازش محمدحسین قنبری زاده.

خداوند به پدر ارجمند این دو شهید صبر جمیل عنایت فرماید و به خانواده این مرحوم شکیبایی و صبر مرحمت کند و روح وی را در اعلا علینی قرار دهد و این همه فداکاری و مبارزه در راه اسلام را از این خانواده بزرگ منش به کرمش قبول فرماید.

مجلس بزرگداشت این شهید گرانقدر امروز در پایگاه انقلاب اسلامی مردم یزد مسجد روضه محمدیه از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در استان برگزار می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha