جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عبادی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید سرمایه‌گذاری بیشتری در رسانه ملی برای تولیدات فاخر، پرمحتوا، اشباع کننده روح مردم شود، تصریح کرد: رسانه ملی باید بصیرت، باور و امید را در مردم تقویت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، ظهر امروز در دیدار مدیرکل جدید و سابق صدا و سیمای خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه دوران مسؤولیت‌ها، دوران فرصت‌ها و آزمایش‌های بزرگ است، گفت: هر جایی به هر نسبتی انسان مسؤولیتی را گرفته و واگذار می‌کند که این امری طبیعی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه  حوزه و دانشگاه گره‌های علمی، عقیدتی و فلسفی را باز می کنند، افزود: صدا و سیما در زمینه مسائل روحی، روانی، فکری و اندیشه به مردم خدمت می‌کند که ارزشمند است گرچه ضعف‌هایی نیز در این حوزه‌ها مشاهده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید سرمایه‌گذاری بیشتری در رسانه ملی جهت تولیدات فاخر، پرمحتوا، اشباع کننده روح مردم شود، تصریح کرد: رسانه ملی باید به انعکاس حقایق بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی به تهاجم، غارت و ناتوی فرهنگی دشمن اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه در تهاجم فرهنگی دشمن قرار داریم رسانه ملی به جز تأمین نیازهای روانی، اندیشه و اخلاقی مردم، یک جبهه مستحکم در مقابل انواع  خطرات و تهدیدهای بالقوه است.

وی با تأکید بر اینکه جاذبه‌های لازم صدا وسیما رعایت و هر چیزی در جای خودش و برابر با نیازهای مردم تنظیم شود، خاطرنشان کرد: در این صورت صدا و سیما به دانشگاهی تبدیل می‌شود که که آگاهی‌های لازم، بصیرت، جرأت، باور و امید  را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha