جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار

حوزه/طلاب بسیجی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) اسفراین، به مناسبت پیروزی جبهه حق بر شجره خبیثه داعش با خانواده شهید مدافع حرم محمدابراهیم توفیقیان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، جمعی از مسئولان و طلاب بسیجی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) اسفراین صبح امروز با خانواده شهید محمدابراهیم توفیقیان، از شهدای مدافع حرم، به مناسبت پیروزی جبهه حق بر شجره خبیثه داعش دیدار کردند.

شهید محمدابراهیم توفیقیان از رزمندگان مدافع حرم بود که در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

در این دیدار جمعی از طلاب بسیجی خواهر و مسئولان مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) اسفراین به دیدار خانواده شهید توفیقیان، مدافع حرم مطهر حضرت زینب (س) رفتند و پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه داعش را تبریک گفتند.

گفتنی است، در این دیدار که 40 نفر از طلاب بسیجی خواهر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اسفراین حضور داشتند، مادر شهید توفیقیان مطالبی درباره ویژگی‌های اخلاقی این شهید بیان کردند.

آمنه صفری، مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) اسفراین نیز در این دیدار معنوی به افتخارآفرینی شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: این شهدا، در دفاع از حریم عمه سادات از همه هستی خود گذشتند تا به ما راه عزت و سرافرازی را نشان دهند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha