پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباس عربيان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: حوزه علمیه کردستان در روزهای آینده دوباره تیمی از طلاب داوطلب امدادگر و جهادی را به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای امدادرسانی اعزام خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمين عباس عربيان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: وسعت زلزله استان کرمانشاه به حدی است که رفع خسارت های آن نیازمند بسیج همگانی و نیز مدت زمان زیادی می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: این فاجعه که در نوع خود بی سابقه بود باعث تأثر و تألم بسیاری از هموطنان به ویژه مردم همیشه در صحنه استان کردستان گردید.

وی با تقدیر از کمک های فراوان مردم نوع دوست کردستان به زلزله زدگان استان کرمانشاه، عنوان کرد: در روز نخست این حادثه اسفبار، گروهی از طلاب در قالب تیم های امدادی با امکانات و وسایل ضروری به مناطق زلزله زده اعزام شدند و چند روز بعد از آن هم گروه های دیگری از طلاب این استان بصورت داوطلبانه به یاری آسیب دیدگان این حادثه شتافتند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: با وجود اینکه کل کشور برای کمک به زلزله زدگان در شهرستانهای سرپل ذهاب و ازگله کرمانشاه بسیج شده بودند، حوزه علمیه استان کردستان در روزهای آینده دوباره تیمی از طلاب امدادگر و جهادی را به این مناطق ارسال خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: این تیم که روزهای آینده اعزام خواهد شد، در محل های مشخص شده مستقر می شوند و در امور امدادی، فرهنگی، نیازهای روزمره و... در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha