چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام علی حسینی فر

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه کردستان در راستای برنامه های خود، تفاهم نامه ای با اداره کل تبلیغات اسلامی این استان منعقد کرده است.

حجت الاسلام علی حسینی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه کردستان در راستای برنامه های خود، تفاهم نامه ای با اداره کل تبلیغات اسلامی این استان منعقد کرده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان تاکید کرد: این تفاهم نامه فرهنگی در قالب فعالیت های فرهنگی بین دو مرکز به امضا رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه در این تفاهم نامه دوره های آموزشی تبلیغی توسط دو اداره به صورت مشترک برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری اردوهای فرهنگی و مذهبی ویژه خانواده روحانیون، برپایی کلاس های مشاوره و ... از مفاد این تفاهم نامه مشترک است.

حجت الاسلام حسینی فر اظهار داشت: همچنین در این تفاهم نامه زیرساخت های اجرای طرح اعزام مبلغ به سطح استان توسط دو اداره بازنگری شده است و طرفین می توانند از امکانات خود در این زمینه استفاده مشترک داشته باشند.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه این تفاهم نامه 2 سال اعتبار دارد، بیان داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان در این تفاهم نامه متعهد شده است که برخی از امور مبلغین و روحانیون همانند بیمه درمانی، تکمیلی، عمر و.... را بر عهده بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha