جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سجادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبرن در پی رحلت آیت الله سید علی اکبر سجادی(ره) پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی رحلت آیت الله سید علی اکبر سجادی نوری(ره) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است، خبر ارتحال جانسوز عالم ربانی حضرت آیت الله سیدعلی اکبر سجادی از علمای بنام و تاثیرگذار غرب استان مازندران موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

تردیدی نیست فقدان علمای بزرگ ثلمه ای جبران ناپذیر به دین و جامعه اى است که از وجود ذی جود ایشان بهره مند بوده، وموجبات هدایت عمومی را فراهم می آورند و طبعاً سالها خواهد گذشت تا بتوان اندکی از این خلاء راجبران نمود.

اینجانب ضمن اظهار تسلیت این مولمه معظمه به مقام معظم رهبری، علمای اعلام، سلسله جلیله روحانیت ومردم ولایتمدارمازندران بویژه اهالی شریف شهرستان نور و صبروشکیبایی برای بیت شریف ایشان، ‎از خداوندمنان علودرجات اخروی برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

* پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین توکل در پی درگذشت آیت الله سجادی نوری

در پی ارتحال آیت الله سید علی اکبر سجادی، از علمای وارسته مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری طی اطلاعیه‌ای، این ضایعه را به حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، علما و مردم مازندران و بازماندگان آن فقید تسلیت گفت. 

متن اطلاعیه حجت الاسلام والمسلمین توکل بدین شرح است: 
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 
 اذا مات‌العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمه لایسدوها شیء. 
 
باردیگر ستاره‌ای نورانی از آسمان فقاهت مازندران فرو افتاد و مردم مازندران به‌خصوص ارادتمند به روحانیت و فقاهت را در سوگ و ماتم نشاند.

رحلت این عالم ربانی و فقیه برجسته را، که در تقوی و زهد، اخلاق نیکو و مردم‌داری شهره و محبوب عموم بود، را به حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، مقام معظم رهبری حفظه‌الله، روحانیت و مردم مازندران بویژه بازماندگان عزیز آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض نمده برای آن عالم وارسته علودرجه و برای خاندان گرانقدرش صبر و اجر جزیل از خداوند رحمان رحیم مسالت می‌دارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، آیت الله سجادی نوری، صبح روز جمعه در آستانه میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام صادق(ع) در پس از تحمل یک دوره بیماری در سن ۸۵ سالگی به دیار حق تعالی شتافت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha