چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خواهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با تاکید بر این که هدف حوزه های علمیه استقرار و تعالی ارزش هایی است که پیامبران به دنبال آن بوده اند. گفت: خداوند تمکنی به حوزه های علمیه داده که همان نظام جمهوری اسلامی است که باید آن را با تمام قوت حفظ کنیم و این رسالت بر دوش طلاب و اساتید حوزه علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه ساختمان مدرسه  علمیه حضرت نرجس خاتون (س) دولت آباد که با حضور آیت الله ناصری برگزار شد، گفت: نهال کوچک دیروز حوزه های علمیه خواهران، امروز به یک شجره ی طیبه تبدیل شده است که آثار و برکات آن امروز برای همگان مشهود است،امیدواریم این شجره ی طیبه تا حضور حضرت ولی عصر (عج) روز به روز بالنده تر و شکوفا تر شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور عنوان کرد: ما خود را موظف می دانیم حامی نظام جمهوری اسلامی باشیم و در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گام برداریم،  هدف حوزه های علمیه استقرار و تعالی ارزش هایی است که پیامبران به دنبال آن بوده اند.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی مولود حوزه های علمیه است، افزود: خداوند تمکنی به حوزه های علمیه داده که همان نظام جمهوری اسلامی است که باید آن را با تمام قوت حفظ کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه خطاب به مسئولین یادآور شد: خدا به شما قدرت داده، این قدرت را باید در راه خدمت به مردم و تعالی ارزش های اسلام به کار گیرید.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی اشاره ای هم به یکی از اهداف تحصیل بانوان  و دختران در حوزه های علمیه خواهران در سطح کشور کرد و ابراز داشت: تربیت مادرانی  که در آینده فرزندانی  معتقد و متعهد پرورش دهند، از جمله اهداف حوزه های علمیه خواهران است.

مدیر حوزه های علمیه خوراهران اظهار کرد: از همه کسانی که تلاش کردند این مدرسه علمیه رفیع که به اسم مبارک مادر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  منور است بنا شود تشکر می کنم.

وی با اشاره به احداث و تجهیز مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) دولت آباد  توسط مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان و کمک خیرین گفت: اکنون باید برای ماندگاری، استفاده، بکار گیری و رشد و نمو وشکوفایی این بنای رفیع تلاش کنید.

 

                                     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha