جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مطهری

حوزه/ نشست مشترک پژوهشکده تاریخ و سیره اهل‌بیت(ع) با اعضای هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم(ع)، به منظور بررسی مصوبات و طرح های مورد نظر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این جلسه که در محل پژوهشکده تاریخ و سیره اهل‌بیت علیهم السلام در حال برگزاری است، حجت الاسلام والمسلمین مطهری با اشاره به مصوبات جلسه مشترک قبلی که در سال گذشته برگزار شده بود، گزارش کوتاهی از فعالیت‌های یک سال اخیر پژوهشکده ارائه داد. این گزارش در ارتباط با آثار منتشر شده و برگزیده، برگزاری کرسی‌های ترویجی و همکارهای مشترک با دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام بود.

بر اساس این گزارش: سپس اعضای گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم علیه‌السلام، نظرات خود را در خصوص زمینه‌های موجود برای همکاری‌های مشترک و محدودیت هایی که در این ارتباط وجود دارد، ابراز کردند. همچنین در این جلسه عنوان شد با توجه به اینکه طی هفته آتی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری برگزار می‌شود، زمینه همکاری بیشتری بین دو مجموعه فراهم می‌شود.

در پایان این جلسه مقرر شد در هفته پژوهش، زمان مشخصی برای بازدید اعضاب گروه تاریخ دانشگاه از غرفه پژوهشکده تاریخ و سیره در نمایشگاه در نظر گرفته شود.

همچنین با موافقت حاضران قرار شد، اعضای پژوهشکده تاریخ و سیره در جلسات بازخوانی کتب آموزشی تاریخ، حضور داشته باشند و جلسات مشترک بین پژوهشکده تاریخ و سیره و گروه تاریخ پژوهشگاه به‌جای جلسه سالانه، هر نیمسال یک‌بار برگزار شود.           

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha