جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدیان

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به رابطه نماز و ولایت، گفت: ولایت پذیری، شرط قبولی نماز و دیگر اعمال عبادی انسان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، صبح امروز در نخستین اجلاسیه نماز در شهرستان اسفراین، اظهار داشت: اولین واجب الهی به امت خاتم (ص) و اولین سوال  در قیامت، نماز است.

وی با اشاره به اهمیت اقامه نماز در دین اسلام، افزود: نماز معراج مؤمن، ستون دین، پرچم اسلام، نور چشم مؤمنان و بهترین ابزار تقرب به خداوند است.

امام‌جمعه اسفراین تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده نماز است. در اهمیت نماز و اینکه ستون دین معرفی شده سخن‌های بسیار گفته‌اند.

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به راهکارهای ترویج نماز در جامعه اظهار داشت: نذر کردن در خصوص اینکه 40 روز کلاس خود را با یک حدیث راجع به نماز آغاز کنم و یا در محل کار یک حدیث راجع به اهمیت نماز داشته باشم، از جمله راهکارهای ترویج نماز است.

امام‌جمعه اسفراین تصریح کرد: نماز یکی از فریضه‌های مهم و اصلی اسلام است که به عنوان دومین رکن اسلام قرار گرفته است و پلی ارتباطی بین خدا و بنده‌اش است.

وی با بیان اینکه ارزش و اهمیت نماز بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست، گفت: نماز از ارکان بسیار مهم اسلام است که بپا داشتن آن باعث رضایت و خشنودی خدا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به رابطه نماز و ولایت، اظهار داشت: ولایت، شرط قبولی نماز و دیگر اعمال عبادی انسان است.

وی با بیان اینکه نماز عامل اتصال و ارتباط بندگان با خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: رابطه بین خداوند و بنده‌اش نباید هیچ‌گاه گسسته شود و تا آخرین لحظه عمر باید پابرجا بماند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha