جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
منصوری

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد، از برگزاری بیش از پنجاه گفتمان بصیرتی در آستانه حماسه ۹دی، در خرم‌آباد خبر داد.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه در آستانه حماسه ۹دی، پنجاه گفتمان دینی و بصیرتی در موضوعات دین و خانواده، سواد رسانه ای، آسیب های اجتماعی و ... در مدارس، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و مدارس علمیه برگزار می شود، گفت:‌ این گفتمان‌ها ویژه دانش آموزان مقطع دبیرستان، دانشجویان و طلاب در دو بخش خواهران و برادران با هدف بصیرت‌افزایی دینی و انقلابی در آستانه ۹دی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گفتمان های دینی نقش به‌سزایی در ارتقای دانش دینی و تعمیق باورهای انقلابی جوانان دارند، خاطرنشان کرد: رفع شبهات اعتقادی و حل مسائل فردی در حوزه دین و اجتماع با هدف ترویج سبک‌زندگی ‌اسلامی در میان جوانان، از دیگر اهداف مهم برگزاری گفتمان های دینی انقلابی در جامعه است.

حجت الاسلام منصوری در پایان با بیان اینکه برگزاری گفتمان های دینی به‌صورت چهره‌به‌چهره می تواند در تربیت نسلی مؤمن، انقلابی و بابصیرت برای آینده نظام اسلامی مؤثر باشد، افزود: این گفتمان‌ها به‌صورت مستمر و دوره‌ای با هدف ارتقای بصیرت انقلابی اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha