جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تقویت اخلاق مهم‌ترین رکن کاهش معضلات اجتماعی است، گفت: مسؤولان نسبت به آسیب‌های اجتماعی حوزه جوانان اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در دیدار با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جوانان، مدیران و مسؤولان آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: دشمنان دین مبین اسلام همواره درصدد آسیب‌رسانی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دراین‌باره توطئه‌های فراوانی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان به آسیب‌های اجتماعی موجود در اجتماع کم‌توجهی دارند، تصریح کرد: کم‌توجهی به آسیب‌های اجتماعی زمینه‌ساز نفوذ توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام همواره به قشر جوان توجه ویژه‌ای دارد، گفت: امروز مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موظف هستند تا به این قشر توجه ویژه‌ای داشته باشند و نسبت به رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی از آنان اقدامی اساسی و ویژه‌ای انجام دهند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه ترویج اخلاق و فرهنگ ورزشی بین نسل نوجوان و جوانان می‌تواند نقش مؤثری را در ترویج اخلاق اسلامی نیز داشته باشد، خاطرنشان کرد: مراکز دانشگاهی و نیز مدارس در سطح کشور نیز باید نسبت به ترویج اخلاق اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه تقویت اخلاق مهم‌ترین رکن کاهش معضلات اجتماعی است، گفت: اخلاق مهم‌ترین رکن تربیت فرزندان در سایه دین مبین اسلام است و تربیت نسل جوان و نوجوانان مؤمن و انقلابی، تمامی توطئه‌های دشمن را برای از بین بردن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز نابود می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه روحیه ورزشی می‌تواند جوان و نوجوانان را از آسیب‌هایی اجتماعی نظیر اعتیاد دور کند، افزود: ورزش علاوه بر سلامت جسم تأمین‌کننده سلامت روح می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha