جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رییس شورای هماهنگی مازندران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری ۱۴ هزار ویژه برنامه در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه ستاد دهه فجر استان از برگزاری 14 هزار ویژه برنامه در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

وی به تشکیل 300 کمیته تخصصی استانی و شهرستانی به منظور برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر در مازندران خبر داد و افزود: مسؤولان استان باید در برپایی جشن های سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب فعالانه تر عمل کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که ماندگاری نظام انقلاب اسلامی و حفظ هویت  با گفتمان اصلی انقلاب اسلامی تبیین می شود، تصریح کرد: گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری را باید در دهه فجر برجسته کنیم و افکار عمومی جامعه را برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب آگاه سازیم.

وی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه تأکید کرد و گفت: مبلغان دینی باید در منابر و خطابه های خود به این مسأله مهم بیشتر توجه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، از استقلال به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی موجب قطع وابستگی ملت ایران به دیگر کشورهای جهان شد، افزود: امروز کشورمان علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان روی پای خود ایستاده است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انقلاب اسلامی موجب رفتن ظلمت و تاریکی و طلوع نور و روشنایی در ایران اسلامی شد، تصریح کرد: انقلاب بزرگ ملت ایران موجب شادی و خرسندی ملت های آزاده جهان شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران دست های پلید و شیطانی استکبار و استعمار را از این کشور قطع کرد، خاطرنشان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا و انگلیس همه منابع ملت ایران را به تاراج می بردند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که رژیم طاغوت کاملاً وابسته به غرب بود و بدون هماهنگی آنها هیچ اقدامی انجام نمی داد، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران در طول تاریخ تنها در پی منافع استکباری و استعماری خود در کشورهای مختلف جهان به ویژه ایران بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی با سال های مبارزه و از خودگذشتگی بسیاری از شخصیت های بزرگ به پیروزی رسید، ادامه داد: در مسیر پیروزی این انقلاب عظیم خون های پاک بسیاری به زمین ریخته شد به همین دلیل باید قدردان و شکرگذار این نعمت الهی باشیم.

استاندار مازندران:

برنامه هاي دهه فجر بايد موجب تقويت باور و اميد آفريني شود

محمد اسلامی، استاندار مازندران نیز در اين جلسه با بيان اين كه برنامه هاي دهه فجر بايد موجب تقويت باور و اميد آفريني شود، گفت: نبايد به دشمنان اجازه دهيم كه اميد ملت را سركوب كنند و بايد با ايمان راسخ و قاطع از دستاوردهاي انقلاب دفاع كنيم.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اين كه جشن هاي پيروزي انقلاب بايد هر چه بيشتر مردمي برگزار شود، گفت: جامعه ايران اسلامي با اعتقاد راسخ، تعهد انقلابي بودن را در درون خود حفظ كرده است و مردم مازندران، مردمي مسؤول در برابر آموزه هاي ديني و انقلابي هستند و بايد در راستاي تعميق اين باور بزرگ اهتمام شود.

اسلامی توازن نسبي جمعيت در شهرها و روستاهاي مازندران را يك امتياز براي استان عنوان كرد و ياد آور شد: با اجراي برنامه هاي اثر بخش، مشاركت مردم در جشن هاي دهه پيروزي انقلاب افزون خواهد شد.

استاندار مازندران بر ضرورت اقدامات اجرايي جهادي براي رفع برخي محروميت ها از چهره استان تاكيد كرد و خاطر نشان کرد: عليرغم همه فراز و نشيب ها و توطئه دشمنان قسم خورده نظام، انقلاب اسلامي دستاوردهاي مهمي داشته است كه بايد در قالب برگزاري نمايشگاه هاي مختلف براي مردم به نمايش گذاشته شود تا لمس شود.

اسلامي با بيان اين كه بايد جريان تخريب باورها و باور ستيزي كه از سوي دشمنان دنبال مي شود را با اقدامات اميد انگيز و تقويت باورها معكوس كنيم، افزود: هدف كساني كه بر عليه نظام جمهوري اسلامي شايعه پراكني مي کنند براندازي نظام است و سعي دارند با ناكارآمد جلوه دادن نظام، دلبستگان به انقلاب را مأيوس كنند.

وي با بيان اين كه برنامه هاي دهه فجر بايد موجب تقويت باور و اميد آفريني شود، گفت: برگزاري اين ستاد يك ميثاق و تجديد عهد براي بيان آرمان ها و دستاوردهاي انقلاب با ايمان راسخ است.

استاندار مازندران با اشاره به اين كه بايد حقيقت ها را درست پردازش كنيم تا باور مردم لطمه نبيند، افزود: اميد، زمينه ساز تحرك و پويايي است و نبايد به دشمنان اجازه دهيم كه اميد ملت را سركوب كنند و بايد با ايمان راسخ و قاطع از دستاوردهاي انقلاب دفاع كنيم.

اسلامی بر تشكيل كميته تبليغات فضاي مجازي ستاد بزرگداشت دهه فجر استان تاكيد كرد و گفت: با طرح مسايل انقلاب براي جامعه دانش آموزي بايد به آنان فرصت تفكر و تامل بخشيد و در راستاي تحكيم بنيان خانواده و كاهش آسيب هاي اجتماعي تلاش کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha