جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد فخر الدینی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم تبیین ماهیت اصیل انقلاب اسلامی برای مردم در بزرگداشت ایام الله دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز در نخستین جلسه کمیته انجمن ها و تشکل های دینی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای ماهیتی دینی است اظهار داشت: در برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر باید ماهیت اصیل انقلا ب اسلامی برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به نقش تشکل های مردمی به‌ویژه هیات مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید برخی از شعارهای هیات در دوران مبارزه با طاغوت احیاء و خاطرات پیرغلامان هیات برای جوانان و نوجوانان هیئتی بیان شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان همیشه دنبال ایجاد تفرقه در این کشور بوده اند گفت: نمونه ای از این خیانت را می توان در حوادث اخیر به خوبی مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام فخرالدینی افزود:خوشبختانه ملت ایران همیشه در صحنه و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت بوده و توطئه های دشمنان را ناکام گذاشته اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بر حضور فعال تشکل های مردمی در برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد و افزود: هر یک از تشکل ها به‌ویژه هیات با توجه به عناوین روزهای دهه مبارک فجر برنامه شاخصی را برگزار کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha